kaip mes spalvinom vandenį

Šis mūsų užsiėmimas tikrai vertas atskiro įrašo, nors pradžioj galvojau, kad tai bus tik paprasta veikla, kuri smagi mums ir apie kurią nėra daug ką rašyti.
Šiom dienom namuose karaliaujam trise, nes vyresnėlis susirgo, darželį teko atidėt… Neslėpsiu, tokios dienos man būna ir sunkios, ir malonios, nes leidžiam laiką visi kartu, nes nespėju atsigerti arbatos, kol ji dar šilta, nes namai pavirsta amžina netvarka, kuri nenyksta, nors tvarkau ir tvarkau… kažkoks sizifo darbas. Bet būna daug buvimo, reikia išbūti čia ir dabar 4,5 karto daugiau, nei tik su mažėliu, reikia dar kartais ir pavalgyti, ir aprengti vis pabėgantį ir nusirengiantį pusantrametį.
Kartais atrodo, kad tai niekada nesibaigs…
Tokioms dienoms dažnai ruošiuosi iš vakaro, kai vaikai jau miega, apmąstau veiklas, kurias galėtume veikti, kaip dėliotis dienos darbus, ką pagaminti, o ko negaminti. Suplanavau, kad pasiūlysiu vaikams pasižaisti su vandeniu, jį paspalvinti ir t.t.
Atėjo metas šiai veiklai, vyresnėlis santūriai pritarė ir ieškojo jam patinkančio butelaičio, o mažėlis jau tūpčiojo vonioje iš nekantrumo, kada gi pilsim tą vandenį. Susizgribau, kad nerandu vandeninių dažų… Ieškau šen, ieškau ten… Nėra. Vaikai jau susinešė į virtuvę vandenį, o dažų neturim. Galvoje tuščia, niekur nematau ir nieko nesugalvoju. Tada vyresnėlis sako, kad galim gi su spalvota druska paeksperimentuot. 
Gavosi, kaip toje istorijoje apie dangų be mėlynos spalvos* 🙂 Pasiėmėm druską, šaukštelius ir vaikai eksperimentavo ne tik su vandeniu, spalvom, bet ir stebėjo, kur dingsta druska. Turėjom gerą valandą šlapio ir spalvingo laiko!
P.S. jei bandysite, darykite tai vonioje arba iškart pasitieskite daug rankšluosčių.
 
Taigi reikia:
 
plastikinių, permatomų indelių, kibirėlių ar butelių
šaukštelių ar pagaliukų maišymui
vandens (tokio kiekio, kuris jums pritinkamas)
dekoratyvinio smėlio, kurį patys pasidarėm
arba paprasčiausiai vandeninių dažų, maistinių dažų ar kitokių vandenyje tirpių dažų.
 
* Peter H. Reynolds knyga Skycolor, kurioje pasakojama istorija apie mergaitę, kuri gavo užduotį nutapyti dangų, tačiau savo dažų dėžutėje nerado mėlynos spalvos. Tačiau stebėdama dangų ji suprato, kad tos spalvos jai nė nereikia.
Peter H. Reynolds Skycolor

O visiems klausiantiems, kas gi iš to, galiu pasakyti, jog be smagumo ir bendrumo dar yra spalvų ir atspalvių mokymasis. Juk kai sumaišai mėlyną ir geltoną, gauni… žalią!
Treniruojami rankos, plaštakos, pirštų raumenys, judesiai, lavinama rankų-akių koordinacija.
Užsiėmę ir susidomėję du skirtingo amžiaus vaikai!
Daugiau apie vandens žaidimų naudą čia.

Reklama

2 atsakymai į “kaip mes spalvinom vandenį”

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s